17 Ocak 2014 Cuma

Winx Perileri "Canlı" Rock Konseri!


Winx Perileri Canlı Konser Haftasonu Çocuklarla Yapılabilecek Etkinlikler
İlk duyduğumda tam da bize göre dediğim bir etkinlik Winx Konseri. Çünkü Derin Winx kızlarına bayılıyor.  Nasıl oldu, hangi arada, ne zaman ilgi duymaya başladı ben de çözemedim ama ne olduysa bir gün bir anda Winx hayranı oldu bile. Ben artık prensesleri sevmiyorum, Winx perilerini daha çok seviyorum diye geldi.

Winx çizgi filminin konusu aslında gerçekten çok karışık olsa da, ilgiyle takip edip konu hakkında yorum yapabiliyor. Ben de animasyon çok sevdiğimden, zaman zaman beraber de seyrediyoruz, ve ben konuyu bazen anlamıyorum, ona soruyorum, o bana açıklıyor.

Çizgi filmde altı peri karakterinin yanı sıra, onlarca farklı karakter, mekan, paralel dünyalar, sihirli boyutlar falan var. Wikipedia'dan bakarsanız şaşırırsınız, neredeyse Yüzükleri Efendisi kadar detaylı ve kalabalık fantastik bir dünya yaratılmış.

Neden bu kadar çok sevdiğini ben de kendi kendime sorgulamaktayım, yaşına uygun olup olmadığından emin değilim çünkü. Ama çizgi filmin konusunda sevdiğim özellikler yok değil. Bu kızlar çoğu Disney prensesi gibi, tek konusu hayalindeki prensle evlenmek, ve başkalarının onları kurtarmasını bekleyen kızlar değil.

Winx perileri kendi başlarının çaresine bakan, cesur, kahraman, çözüm üretici, arkadaşlıklarına değer veren, birlik ve beraberliğin önemini kavramış, takım çalışması yapan, çevre, doğa ve hayvan sevgisi ile dolu kızlar. Bölümlerde ekoloji, çevre bilinci, doğa sevgisi, birlik olup çözüm üretmek, ve arkadaşlık değerleri sık sık işleniyor.

Ayrıca çizgi filmin müzikleri de şaşırtıcı derecede iyi. İşte bu periler, sömestr tatili boyunca, 25 Ocak - 9 Şubat tarihleri arasında Trump gösteri merkezinde sahnede muhteşem Rock yıldızlarına dönüşecek.

Etkinlik tarihleri aşağıdaki gibi. Üzerlerine tıklayarak Biletix'e ulaşabilirsiniz.
İyi seyirler...


25 Ocak Cumartesi
26 Ocak Pazar
29 Ocak Çarşamba
30 Ocak Perşembe
31 Ocak Cuma
1 Şubat Cumartesi
2 Şubat Pazar
5 Şubat Çarşamba
6 Şubat Perşembe
7 Şubat Cuma
8 Şubat Cumartesi
9 Şubat Pazar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder